Monday, January 23, 2012

Ny reklamkille sökes

Behövde nya menyer och reklamblad av min designkille. När jag skulle hämta ut allt sa han bestämt att han inte ville jobba mer med mej. Jaha?! Han var så trött på att jag tjatade och gnällde hela tiden (ärlig var han ju i alla fall). Ja, efter 3 veckors väntan på ett litet papper så tycker jag att man får gnälla lite, men det tyckte inte han så nu är jag ute o letar nya reklamsnubbar. Mr Gamarra fyllde år, hans ålder är aningen oklar men vi åt i alla fall supergod skaldjurs pasta från den Schweiziska restaurangen La Suisse. Lugnt o trevligt. På lördagen var vi och kollade in ett av Alessandras bröllop (wedding plannern) för att få lite inspration, kul! Nu har vi även bestämt festlokal. Mötte Liz o Jota på kvällen i Megacenter för att se bio (Sherlock Holmes på spanska), tröttnade efter en halvtimma så vi åkte hem o sov. Godnatt!

No comments:

Post a Comment