Friday, December 2, 2011

Födelsedag

Då var det dags att fylla 29! Kvällen innan min födelsedag åkte vi, ett gäng, ner till söder och till Factory, som är lite av en favvo restaurang. Ofta gör man så här att man börjar smygfira lite kvällen innan någons födelsedag. Är ju inte så mycket för massa firande men det var en himlans trevlig kväll med massa god mat och trevligt sällskap. På min födelsedagsmorgon väckte Ric mej med paket och blommor och även kort och blommor från mamma och pappa, gulligt! Vi gick ner och åt en härlig pannkaksfrukost i cafet. Jag gick ner på stan o köpte salteñas till killarna i fiket och sedan hade vi lunch uppe i lyan för Rics familj. Hade beställt potatismos med köttbullar, lingonsylt och knäckebröd. Efterrätt: vaniljglass och färska jordgubbar. Även Liz var här en sväng på eftermiddagen me paket, mysigt. Lite jobb på eftermiddagen. En av killarnas mamma kom med en chokladask, fint! Jag funderade lite på varför killarna inte sagt grattis under hela dagen men tydligen säger många inte grattis förrän de har gett paket. O nu när jag hade fått en paket fick jag även mottaga massa grattis och lyckönskningar!

No comments:

Post a Comment