Sunday, June 10, 2012

Möhippa nr 2

Även om flygresan till Sverige är relativt lång så gick det smidigt. På flygplatsen i London träffade jag två gamla kunder från Cafe del Mundo. Vi flög ihop till Göteborg och när vi landade kände var det riktigt skönt att vara framme. Åka hem till mamma o pappa, en lååång dusch o lite god mat innan läggdags. Släpar mig ut genom dörrarna o vem är inte på andra sidan???? Alla minna underbara vänner, klädda i rosa o vitt o med champagne som sprutade. Möhippa!!!! Trots att jag var helt slut efter resan så var det så otroligt roligt att se alla där vilket gav enormt med energi!!! Vi åka motorcykel med en främling in till stan o sedan var det pizza, lekar o fest hos Cissi!!! Tack o lov fick jag ta en dusch! Efter en lång festnatt sov alla hos Cissi o nästa morgon dukades det upp till brakfrukost, underbart! Mina fantastiska vänner hade även gjort en film med intervjuer av mina exkillar, hahaha! Riktigt kul! Sedan bar det iväg till Marsstrand där vi paddlade kajak ut till en ö. Fantastiskt väder o underbar picknick! Vi bara satt i solen o tjötade innan vi paddlade tillbaka. Väl på land blev det lite fler lekar innan vi åkte till Cafe Zanzibar för mer mat o prat. Färska räkor, bakpotatis o olika såser, smarrigt! Tack underbara vänner för ett fantastiskt välkomnade och en underbar möhippa! Ni är bäst!!!!

No comments:

Post a Comment