Monday, July 9, 2012

Allt är sig likt, nästan

Allt är sig likt men ändå så nytt, jag är fru! Det känns grymt häftigt! Den 7 juli var lie klyschigt sagt perfekt, men den var det, den bästa dagen i mitt liv! Förmiddagen var lugn. Jag hängde mest me alla o jobbade lite innan ja drog iväg till min sminkös och håruppsättare. Jag o pappa åkte gammelbil till kyrkan o där flöt allt på fint, förutom att jag kände mig lite stressad över att jag inte förstod allt som skulle sägas o göras. Fotografering på Calle Jaen, sedan till festlokalen där det var dags för den civila vigseln. Tydligen skulle jag hålla tal till Rico inför de nästan 200 gästerna vilket jag inte uppfattat men bad lite försiktigt om jag kunde få hålla mina spontanfraser på engelska, o det gick fint! Bröllopsvals, tal, mer fotografering, middag, lite mer tal o lekar sedan var det fest o dans hela långa natten. Bröllopsnatten tillbringades på Camino Real och nästan morgon kom ett stort gäng släkt och vänner och åt lunch i hotellets fantastiska restaurang. O det är verkligen så, allt är sig likt men ändå så nytt!

No comments:

Post a Comment