Friday, July 6, 2012

Sista dagen som ogift

Känner mig lugn, kanske oroväckande lugn inför morgondagen. Satt på salongen hela eftermiddagen och fick naglar fixade och ben vaxade. Rico hämtade upp mig och vi drog till kyrkan för att prata med prällen, som vi inte hunnit göra än. Han bad att vi skulle bikta oss inför morgondagen och medans Rico satt och bekände sina synder satt jag o tänkte igenom mitt liv. "Vad fasen ska jag bekänna, vad är tillräckligt stort eller kan det vara något fjuttigt?" Har jag sagt eller gjort något dumt det senaste? O sen ska jag uttrycka mej på spanska, herrejävlar". När det var min tur att gå fram tyckte prästen att det var onödigt eftersom jag inte är katolik och vi fick åka hem, tack! På kvällen åkte vi, 16 pers, familj o vänner till en grillrestaurang o käka. Tidig hemgång. Inga påsar under ögonen i morgon vore bra!

No comments:

Post a Comment