Friday, December 28, 2012

Mot Chile

Himlans kul med så många positiva reaktioner kring artikeln i GP idag. En svensk tjej hade lämnat det här meddelandet till mej i fiket idag när jag inte var där: ”Hej Elin! Mitt namn är Frida o jag är från Göteborg. I morse hade jag 2 sms där mina föräldrar hade läst om dej o ditt cafe i GP, så givetvis letade jag upp det. Caféet är fantastiskt! Hoppas på att få träffa dig någon gång, i La Paz kanske. Köpte självklart djungelvrål också! Allt gott o god fortsättning!”. Verkligen jättekul, synd bara att jag missade henne! Jag har sprungit runt på stan o gjort massa ärenden som jag inte hunnit på ett tag. Hann även in på en salong och gjorde en manikyr o pedikyr, skönt! Imorgon åker vi på en roadtrip till Stillahavskusten och Arica i Chile för att fira nyår. Bort från kyla och regn till en av världens torraste platser i Atacamaöknen. Ska bli riktigt gött. Måste packa och fylla en proppfull picknickväska, men först ska vi åka på en velorio. En väns pappa har gått bort idag och då samlas alla vänner och släktingar på kvällen för att minnas och visa att man bryr sig. Jobbigt men viktigt! Blev ompysslad av tre personer i dag på min behandling. Onödigt många kanske men lite lyxigt.

No comments:

Post a Comment