Monday, January 7, 2013

Paket på posten

Helgen var bra! Mycket vila, jobb, lite städning och bio! Något jag verkligen uppskattar är att jag inte känner den där söndagsångest längre här i Bolivia som jag så ofta hade i Sverige. Förmodligen för att jag har mitt eget här, jag är mer fri och jag bestämmer mer över min tid vilket är otroligt skönt. Det var även en bra måndag idag, med mycket kul folk i caféet. Skrev på Cafe del Mundos hemsida om den svenska familjen som lämnat allt i Sverige för att leva någon annanstans i världen, intressant. En hel del jobb och jag hann även med att skypa i eftermiddag, fin energikick. Vid cafestängning hade jag fått ett julkort från Sverige och ett fullproppat paket med smågodis, lycka! Jag o Rico firar även 6 månader som gifta idag, bra början, firades med tacobuffé o svenskt smågodis!

No comments:

Post a Comment