Saturday, March 9, 2013

Ett veckoinlägg

Äntligen lördag kväll! En bra men fullproppad vecka. Varje morgon har jag slagit på datorn vid nio tiden med hopp om att komma igång med min c-uppsats, sen har saker dykt upp, massa jobb och jag har kommit tillbaka till datorn vid sju på kvällen för att stänga av den, se lite på tv o sen stensova. Samma varje dag. Har till slut hittat två nya förmågor caféet, gick trögt i början av veckan men de har båda ryckt upp sig ordentligt och det kan nog bli bra! Mycket kul och spännande folk har också varit inne som har förgyllt dagarna. Nu har vi precis smällt igen dörrarna för att ta en dag ledigt. Jag och Rico hade tänkt åka o göra lite småshopping runt om i staden idag, som jag sett fram emot, men jag hann aldrig, lite synd! Efter en tuff vecka ska hela cafégänget ut och festa ihop, även de nya. Kul att de hänger ihop även efter jobbet eftersom dagarna kan vara ganska tuffa ibland. Själv skulle jag vilja sova men vi åker nog iväg på bio. Skönt att komma ut.

No comments:

Post a Comment