Monday, November 4, 2013

En vardag

Helkass på att blogga just nu. Är trött men mår bra, väldigt bra! Här kommer en liten vardagsbeskrivning hur våra veckodagar kan vara. Rico jobbar förmiddagarna och Amaya och jag hänger. Hemma ibland, ute ibland. Massa lek och jag gör hundratals frukt och grönsakapureer på skitgoda färska frukter, Amaya gillar inte en enda  Dock gillar hon det enda sockerfria barnmatsalternativet i mataffären som kostar 30 spänn burken, inte så billigt, så jag fortsätter med mina hemmagjorda röror men inser att det typ blir lika dyrt att slänga dom hela tiden som att köpa dyralternativet.  Vi har iaf mysiga förmiddagar. Ofta äter Rico o jag lunch ihop innan jag jobbar på eftermiddagen o han hänger med A. För min del är det möten, fix, problemlösningar och samtal med folk från hela världen. Himlans kul är det!  Sen hänger vi alla tre på kvällen innan A somnar, då går Rico o jobbar lite till och jag gör inte mycket vettigt! Fina dagar!

No comments:

Post a Comment