Sunday, April 28, 2013

En kvällslatte!

Köpte en espressomaskin igår o gjorde mig precis en sååå god latte, tyckte jag själv iaf, som ovan kaffedrickare. Dock känner jag mig inte trött längre och nu om någongång på dygnet borde jag sova eftersom Amaya vanligtvis sover lite längre!

Vi har haft en bra helg! Lite besökare har kommit hit och så har vi varit ute på lite utflykter. Igår åkte vi upp med två kompisar till Mallasa, lite utanför La Paz. Ett ställe med massa restauranger, parker och utomhusaktiviteter. Vi satte oss i trädgården på en italiensk restaurang o satt där hela eftermiddagen i solen, mysigt!

Helt underbart väder i La Paz nu, innan det blir vinter och betydligt kallare. Varma soliga dagar! Idag åt vi lunch med Ricos föräldrar på en annan restaurang i solen. Sedan åkte vi till en inredningsbutik där vi hade ett presentkort som höll på att gå ut. Finns massa snyggt i den butiken men kom hem med massa onödiga halvfula prylar, helt ogenomtänkt! Synd! Nu ett nytt sovförsök! Godnatt!

No comments:

Post a Comment