Monday, February 18, 2013

Baby shower

I lördags var det dags för min baby shower. Mina bolivianska vänner hade förberett allt så jag behövde bara åka dit o ha trevligt, även svensktjejerna var där vilket var jättekul! Dock lite jobbig känsla (för en svensk) att andra ordnar ett kalas för en, men himlans trevligt! Kalaset började vid fem med lekar, fika, vin för dem som drack det, paketutdelning (alla paket till mej) och massa babbel.

Idag har jag varit på surhumör hela dagen, på alla som sköter sina jobb som skit. De gör fel o klantar sej konstant och när man säger ifrån blir dom sura, i stället för att ta åt sej och försöka förbättra sig. När brödleverantören som lovar komma i tid och som är försenad tre-fyra timmar varje dag eller reklamsnubben som varje dag i två månader har lovat att skicka nya etiketter utan resultat, då måste man för faen få säga ifrån. O vad händer, nu står jag utan både brödleverantör o designsnubbe. Kanske lika bra det men så otroligt svårt att hitta nya som fungerar bättre. Jag o Rico drog ut o åt o sedan på bio ikväll, det var behövligt!

No comments:

Post a Comment