Thursday, February 28, 2013

Sökandet pågår...

Mest jobb och mer intervjuer hela veckan, har fortfarande inte hittat någon klockren till fiket men har däremot träffat en hel drös specialare, och idag var jag så trött på intervjuer så jag knappt orkade fråga något alls. Blev själv intervjuad av en svensk man från Året Runt tror jag det var, som var inne i fiket häromdagen, kul även om jag var aningen disträ då massa annat kaos pågick runt omkring. Trots mycket jobb hann jag med en frukost med Michaela häromdagen vilket alltid är himlans mysigt och upplyftande.

Rico drog t Santa Cruz för att hälsa på en kompis och kom hem idag fullproppad med bebisprylar och helnöjd. Santa Cruz är ju modemeckat här i Bolivia och alltid kul med shopping där. Så annorlunda mot La Paz. Dock är det inte särskilt billigt eftersom det  mesta är importerat från runt om i världen, men mycket snyggt!

Ikväll blev det sushi. Mr Gamarra är här och kollar på en återigen superviktig fotbollsmatch. Jag försöker plugga men blir inget gjort. Har laddat upp med min kvällsdos granatäpple, gott, billigt och bra mot halsbränna! 1 kr styck kostar granaräpplena nu, bra pris! Nu blev det nog mål, ett jädrans liv därute
:).

No comments:

Post a Comment