Saturday, July 27, 2013

Lördag!

Jag o Amaya tog sovmorgon imorse! Det var skönt! Pannkaksfrukost i sängen sen hade jag möte med anställda, intervjuer med nya att anställda (så svårt att hitta) och annat fix. Sen var Michaela här en sväng. Tänkte gå ner på El Pradon hela dagen och titta på en av de största dansuppvisningarna i landet, la Entrada Universitaria, men ingen tid. Synd! Fick nöja oss med att lyssna på musiken som hörs hit upp. Vi mötte Sol i söder och hängde en stund i Megacenter. Jag hittade daimchoklad i en affär. Lycka! Hem och Amaya fick vara hos farmor ett tag medan jag och Rico drog ut och åt fondue. Längesen vi var i väg själva. Gott och mysigt! Jag åt så mycket beasås att jag mest vill spy just nu! Swissfondue hette restaurangen, första gången där. En schweizare som hade stället. Trevlig! 

No comments:

Post a Comment