Tuesday, July 16, 2013

Stressdag med finfint avslut!

Min "fylleanatällda" dök ej upp idag heller utan att höra av sig så nu måste jag hitta en ny. Dock inte helt otippat om han dyker upp imorgon som om inget har hänt! Ringde runt hela fm till ev nya att anställa o jobbade en del innan en tillfällig hjälp var på plats. Eftermiddagen tillbringades med att springa mellan posten och hem för att hämta papper för att få ut ett paket från Sverige. 5 gånger fram o tillbaka o köer o skit. Bla krävdes en handmålad karta var jag bor! Hallå???!!. Genom att lyfta lite på paketet tyckte postensnubbarna att paketets innehåll förmodligen var värt närmare 2000 skr, utan att ha en aning om innehållet. Jag försökte protestera men lönlöst och en högre skatt fick betalas in. Hämtade lite beställda prylar i norra La Paz. Massa telefonsamtal och lovade massa saker till folk som jag inte hunnit hålla. Lunch kl fem och iväg till barndoktorn för höftkoll med Amaya. Hem för stängning av cafeet. Middagsfix och sen fick jag äntligen tid att öppna paketet från mina fina norrlänningar. Fina grejjer till Amaya o maaaassa svenskt smågodis och tidningar till mig!!! Underbart!!! Ligger o moffar godis som en tok och läser om hur man ska komma iform på bästa sätt. Känns inte så aktuellt ikväll
:).

Min lilla gosis kollar på Disney Channel när jag lagar mat

No comments:

Post a Comment