Sunday, May 5, 2013

Paintball o vila!

En dam från La Paz som reser mycket mellan Usa och Bolivia tar med jättelass med Carterkläder för barn som hon säljer här då och då. Jag och Mariana åkte dit i lördags och shoppade. Lunch i söder innan vi drog hem o vilade.

Sol hade födelsedagsmiddag hemma hos henne och jag o Amaya åkte dit och åt gott innan Rico hämtade upp oss och vi åkte till Megacenter för personalfest med cafegänget. Paintball stod på schemat och de var grymt förväntansfulla. Dock blev jag aningen skeptisk när jag såg uniformerna som bara var en liten väst och en hjälm. Och ca 2 tim kom de ut, alla ordentligt skottskadade överallt. Ooops! Ja, sen käkade vi hamburgare och drack öl ( o coca cola). Jag, Rico o Amaya åkte hem tidigare, helt slut!.

Idag har vi sovit typ hela dagen. Åkte ut en snabbsväng för lunch o hem o vilade. Kollar nu grymma musikvideos från 70-talet. De andra två sover.

No comments:

Post a Comment