Wednesday, February 19, 2014

Grattis Cissi

Idag fyller min fina vän Cissi 31 år. Vi träffades för ganska exakt tio år sedan på en Rosabussresa i Afrika. Då, en blyg och tystlåten liten tjej som snabbt blommade ut till en helt fantastiskt rolig och galen person! Vi skrattar ofta åt den förändringen! Så otroligt många minne jag har tillsammans med Cissi! Även om vi bor långt ifrån varandra och inte pratar så ofta så är hon helt klart en av mina närmaste vänner som alltid är lika kul att träffa. Alltid så klok och ärlig. Hon är verkligen ett energiknippe och alltid när jag har träffat henne har jag så mycket nya ideer om allt möjligt som jag vill genomföra, så mycket mer tid jag skulle vilja babbla med henne. En himla fin vän trots avståndet som jag vill skicka tusen grattiskramar över land och hav! Grattis Cissi!!!

Jag, Emma, Cissi och Anna-Lena i Kapstaden fär tio år sedan!






No comments:

Post a Comment