Wednesday, February 12, 2014

Tandläkaren

Idag var jag hos tandläkaren. Jag har bytt och går nu hos en riktigt bra en säger dom (den förre var också ok). Det bästa med den nye var att han hade en plattv som satt fast i stolen så man kunde kolla på film samtidigt. Tandläkarspråk på spanska är lite svårt men jag fattade ändå det mesta. Måste genomgå lite tandfix men hade bara ett hål! Det firades med en kanelbulle och en blåbärsmuffin på Vainilla!

Annars var dagen lugn, en hel del anställningsintervjuer (som gör mig tokig) och annat jobb. Jo, det var fullt i cafeet och jag skulle göra ett piruettliknande steg för att komna förbi en gäst med en brownie. Tyvärr misslyckades mitt steg och glassen från den varma brownin damp ner i huvudet på den minst sagt förvånande gästen (det var inte ens hans brownie) Ooops. Synd. Förlåt.

Tandborstning.

No comments:

Post a Comment