Friday, February 21, 2014

Massa gamla prylar

Idag skulle jag återigen gå till reklamtryckeriet för att hämta mina reklamblad som skulle varit klara för tre månader sedan. På vägen gick jag in i massa olika butiker som säljer antikviteter (blandat med tyger, souvenirer och annat). Så sjukt mycket spännande (o en hel del lite äckliga) prylar. Då mina reklamblad inte var klara gick jag tillbaka till butikerna och köpte två gamla väskor som dekoration till cafeet.

Och angående reklambladen, idag fick jag ändå lite nog och sa att nu får de fanimej skärpa sig. Om de inte levererar beställningen idag vill jag ha pengarna tillbaka för nu har situationen jävlarimej gått för långt. Det som skulle ta ett dygn hade tagit 103 dagar. I eftermiddags kom de och lämnade beställningen. Tack! 

No comments:

Post a Comment