Sunday, February 16, 2014

Kusin och sysslingträff

Rico har en kusin som är kul men jag har alltid bara träffat honom och hans familj när det varit stora släktkalas fullproppade med mostrar och fastrar. Tyckte det var på tiden att träffa dem själva så idag gjorde vi slag i saken och åkte ut med dem till en park och sedan åt vi söndagslunch i söder. Mysigt och de har en dotter, Amayas syssling som är några månader äldre än henne. De har även en son som alltid varit lite rädd för mig men idag var vi riktiga bundisar och han tyckte jag var cool som kunde prata engelska :).

Ikväll har jag o Rico suttit med cola och popcorn och försökt få ihop mina scheman i cafeet. Trökigt och svårt och jag har väl inte varit bästa hjälpen. Men popcornen var goda och colan likaså. Nu läggdags.

No comments:

Post a Comment